Definice pojmů
Ceník – je platný Ceník Poskytovatele zveřejněný na internetových stránkách https://ign.cz/cenik.php;
Služba – jsou veřejně dostupné služby elektronických komunikací poskytované na základě osvědčení č. 3950 vydaného Poskytovateli Českým telekomunikačním úřadem;
Zákazník – každá fyzická nebo právnická osoba, která uzavřela s Poskytovatelem Smlouvu;
IPTV – služba digitální televize a doplňkové služby;
Zákaznická sekce – zákaznické konto internetových stránek Poskytovatele na adrese https://ign.cz/cibs.php dostupné Zákazníkovi po přihlášení uživatelským jménem a heslem, určené pro přehled služeb, plateb, daňových dokladů, ověřovacích kódů, atd.;
Platební období – je smluvní kalendářní období, za které Poskytovatel provádí vyúčtování ceny za služby; platebním obdobím je kalendářní měsíc (není-li smluvně uvedeno jinak); první platební období trvá ode dne zřízení služby do konce kalendářního měsíce, v němž došlo ke zřízení služby; poslední platební období začíná běžet prvním dnem následujícího platebního období, ve kterém dochází k ukončení smlouvy;
Reklamace – je písemně provedený úkon, jímž Zákazník uplatňuje práva zodpovědnosti Poskytovatele za rozsah a kvalitu poskytnuté služby, nebo uplatňuje námitky k vyúčtování ceny za služby;
Koncové zařízení – technické zařízení či vybavení umožňující přístup Zákazníka ke službám Poskytovatele prostřednictvím jeho sítě (např. PC, radiomodem, router, gateway –domácí brána –zařízení pro poskytování hlasových služeb, server Zákazníka apod.);
Koncový bod sítě – fyzický bod (zásuvka, ethernetový port), ve kterém je Zákazníkovi poskytován přístup k síti;
Zařízení pro příjem internetu – externí zásuvka, přijímač, koaxiální kabel, napájecí adaptér, atd. – příslušenství v majetku Poskytovatele
Bezplatné přerušení služby – úplné zamezení přístupu ke službě; po dobu přerušení služby nejsou tyto Poskytovatelem účtovány v souladu splatnými Všeobecnými podmínkami, odst. 3.2;
Omezení (přerušení) poskytování služby – zamezení aktivního přístupu ke službě; po dobu omezení poskytování služby jsou služby Poskytovatelem účtovány v souladu splatnými Všeobecnými podmínkami, odst. 2.2.5;
Upload – nahrávání; odesílání dat na vzdálený počítačový systém;
DownAVG, DownMIN – minimální rychlost;
DownMAX – maximální rychlost;
Ověřovací kód – pro přechod k novému poskytovateli:
* Číslo smlouvy (shodné s variabilním symbolem platby) je identifikační údaj potřebný pro změnu poskytovatele internetových služeb či k ukončení smlouvy.
* OKU kód účastníka je 14místný unikátní kód, který slouží k přenosu Vašeho telefonního čísla k jinému poskytovateli. Jedná se o náhradní identifikaci za dříve používaný kód ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele). Tento identifikační údaj je Vám přidělen automaticky spolu s telefonním číslem ihned po uzavření smlouvy s operátorem. Jedná se o důvěrný údaj, a proto své OKU nikomu nesdělujte, aby nedošlo k jeho zneužití.
Jste-li naším zákazníkem, ověřovací kód snadně naleznete v naší zákaznické sekci, ve smlouvě či na vyúčtování.
Běžně dostupná rychlost – taková rychlost, kterou může koncový uživatel předpokládat a reálně dosahovat při stahování a odesílání dat v době, kdy danou službu používá;
Agregace – sdílení maximálně vyhrazené rychlosti mezi více uživatelů;
10. 11. 2025
18.11.2025: servisní práce na IPTV Telka Kuki
Vážení zákazníci, společnost CETIN a.s. si Vás naším prostřednictvím dovolujeme upozornit, že bude nutné provést urgentní servisní práci na IPTV platformě. Během výpadku nebude většina služeb IPTV Telka Kuki dostupných.
Datum zahájení: 18.11.2025, 03:00
Datum ukončení: 18.11.2025, 05:00
Délka výpadku: 60 minut
Oblast: IPTV Telka Kuki
Přijměte, prosím, naši omluvu za případné komplikace, které Vám plánovaný výpadek služeb může způsobit.
Předem Vám děkujeme za pochopení.
16. 10. 2025
16.10. v 17hod krátkodobý výpadek
Omluvte prosím krátkodobý výpadek internetových služeb, který proběhl 16.10. po 17hodině.
Důvodem byla porucha na elektroinstalaci.
Děkujeme za pochopení.
8. 10. 2025
Telka Kuki - pravidla pro Smart TV
Dočasný souběh provozu klientských účtů v původní a nové Kuki bude ukončen k datu 04.11.2025 -> přejděte na novou verzi Kuki (Kuki v3, Telka Kuki).
Během chvilky zjistíte, jste-li v místě s pokrytím sítí IGN.
Signálem pokrýváme vesnice na okrese Blansko, Vyškov a Brno venkov. Více informací...