OD 01.01.2021 ZRUŠEN PŘÍJEM HOTOVOSTI
19. 11. 2020
Oznamujeme, že od 01.01.2021 bude zrušen příjem hotovosti na naší provozovně. Úhradu ceny za služby můžete provést:
* BANKOVNÍM PŘEVODEM
nebo
* VKLADEM HOTOVOSTI NA NÁŠ ÚČET V BANCE ČI NA POŠTĚ
Informace k platbě:
Číslo našeho účtu je: 7072270722 / 2010
Variabilní symbol Vaší platby je shodný s číslem smlouvy
Údaje potřebné k platbě, přehled Vašich služeb a předpisů je Vám k dispozici v naší zákaznické sekci ZDE.
V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností nás kontaktujte na telefonu 776 697 499 či na emailu ucetni@ign.cz.
16. 10. 2025
16.10. v 17hod krátkodobý výpadek
Omluvte prosím krátkodobý výpadek internetových služeb, který proběhl 16.10. po 17hodině.
Důvodem byla porucha na elektroinstalaci.
Děkujeme za pochopení.
8. 10. 2025
Telka Kuki - pravidla pro Smart TV
Dočasný souběh provozu klientských účtů v původní a nové Kuki bude ukončen k datu 04.11.2025 -> přejděte na novou verzi Kuki (Kuki v3, Telka Kuki).
Během chvilky zjistíte, jste-li v místě s pokrytím sítí IGN.
Signálem pokrýváme vesnice na okrese Blansko, Vyškov a Brno venkov. Více informací...