Přeskočit navigaci.

Řešení problémů

Často kladené otázky (FAQ) a formulář na dotazy, na které jsme vždy připraveni reagovat.

#9 27. 7. 2010

Q: Řešení problémů

Doporučujeme Vám tuto stránku si vytisknout pro případ, že budete mít problém s připojením!

Všeobecně je několik možných důvodů, proč to nejede:

  1. Možná je jen vytažený kabel ze síťové karty nebo z routeru (v případě že jej máte). Windows XP to oznámí ikonkou na hlavním panelu vpravo dole, viz obrázek.
  2. Výpadky proudu a špatné počasí způsobují v některých případech „zatuhnutí“ zařízení. To lze odstranit odpojením zařízení od napětí na několik sekund. Pokud je zařízení těžko dostupné, dá se to řešit krátkým vypnutím hlavního jističe Klientů v bytovkách se tento problém netýká.
  3. Pokud se dostanete až na tuto stránku tak závada není u Vás ani v místní síti, ale s největší pravděpodobností u poskytovatele internetu a jedná se o krátkodobou záležitost.
  4. Jestli nic z výše uvedeného nepomohlo, zavolejte nám.

Návrat na přehled dotazů

aktuálně

1. 2. 2019

Migrace Kuki partner

Společnost SMART Comp. a.s. (provozovatel internetové televize KUKI) informuje, že k 1. 4. 2019 dojde k avizované migraci zákazníků, kteří využívají tarif Kuki partner.

Více informací >>

4. 11. 2018

500 Mb až k vám domů!

V měsíci listopadu jsme pro vás připravili velké navýšení rychlostí internetu na kabelových a optických přípojkách. Více informací najdete zde : Navyšujeme rychlosti

22. 5. 2018

GDPR

Splňujeme nejnovější evropskou směrnici na ochranu osobních dat - GDPR, která je platná od 25.5.2018. Současně jsme naše webové stránky zabezpečili certifikátem a běží na protokolu https.

Více informací >>

Vypsat všechny novinky

pokrytí sítí

Během chvilky zjistíte, jste-li v místě s pokrytím sítí IGN.

Signálem pokrýváme vesnice na okrese Blansko, Vyškov a Brno venkov. Více informací...